12/31/2012

Godt nytår!!

Her er lidt billeder fra denne dejlige ferie!







Håber i kan lide dem!
I dag er det nytårsaften, håber i får en fantastisk dag.
Jeg skal holde den med mine veninder, det bliver så hyggeligt!!
Her er lige noget jeg så i går!
Vi har godt nok nogle der hader Danmark, haha. Jeg har det sådan lidt, hvad får en til at have brugfor at vide hvorfor gud hader Danmark??
Her kan man se hvad folk har søgt på i 2012!!
Når men ihvertfald håber jeg i kommer godt ind i det nye år!!
I løbet af de næste dage skal der nok komme billeder fra nytårsaften! :-)
Knuus Freja

 Her er en sang jeg er ret vild med lige fortiden:


Knuus Freja :-)

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra ferien, hvor mon det var henne? Kagen ser lææææker ud! :-) Ja, jeg giver dig helt ret mht. gud og Danmark; Og jeg vil da mene at gud i hvert fald rettere elsker både Danmark og alle andre lande, hvorfor ellers lave så smuk en natur og give os alt det, vi har brug for?!?
    Rigtig god nytårsaften og tak for i år, glæder mig til at læse i din blog også i det nye år! Knus fra Anna :-))

    SvarSlet
  2. Superfine billeder - as usual! :) Rigtigt godt nytår herfra! ;)

    SvarSlet