12/18/2012

18 dec. Jule sjov med mit Kamera!




















Hej i dag har jeg været meget kreativ.
Det er en "tutorial" for SLR kamera. Det man gør at kan tager sin kapsel og laver en streg rundt om det klipper den ud. Bukker i et kryds på midten og på midten laver man en figur. Figuren skal helst være så lille som muligt, det giver det bedste resultat. Du klistre det på dit objektiv . Du skal gøre den ufokuseret og tag et billede af nogle lys pletter helst runde, som foreksembel en lys kæde og så kan du lege med hvor store tingene skal være. Håber at i nyder mit lille projekt.

Sangen i dag er en der vækker minder fra da jeg var lille, der elskede jeg at se Pyrus, haha.

Der er nu 6 dage til juleaften kan du fatte det. Iiiihhh glæder mig til at få jule ferie!!
 Knus Freja ;-)

1 kommentar: