12/02/2012

2 dec. Do you know it's christmas!






Hej alle sammen nu er det december, jaaaa - Do you know it's christmas time ....
Jeg er kommet op med den ide' at lave en foto julekalender, det betyder at jeg laver et indlæg hverdag til og med d. 24 dec. Altså der vil være et indlæg med et billede eller to og en julesang hver dag. Hvis i har lyst til at følge min julekalender, kan i gøre 3 ting for at være med hver dag. 1: i kan tjekke den hverdag og håbe på den er kommet ud på det tidspunkt. 2: like min facebook side og jeg vil skrive når der er et opslag. I kan se et link oppe i  fanerne, der hvor der står Facebook fanside.3: hvis i har google + kan i følge min blog, der er en knap ude til højre. Håber i har lyst til at følge min kalender.
 I dag får i 2 sange og 2 billeder, fordi der ikke er et indlæg fra i går.
Billederne er taget i dag, og hvor er der også smukt udenfor.
Nu har jeg også lagt et link til fansiden på facebook og et link til min wix-hjemmeside, hvor jeg lige har sat nye billeder ind. Linket er oppe i fanerne som jeg nævnte tidligere.
 Nu har vi rigtigt pyntet op, og julemanden står i vinduskarmen. Håber der er lige så fint hos dig som mig både udenfor og indenfor.

Nyd Juleklassikkerne og glæd dig til i morgen, hvor der kommer en sang og et julebillede.
Husk at i altid kan skrive en kommentar hvis i har lyst!-Thank god it's christmas!!



3 kommentarer: