12/10/2012

10. dec Sne storm og æbleskiver!




Hej alle sammen håber i overlever det her vejr, det er jo helt vildt!! I dag blev jeg nød til at gå noget af vejen hjem fordi, at den skolebus jeg plejer at tage ikke kunne køre op af en bakke. Man kan godt sige at min by ligger op på en bakke og den kunne bussen simpelhen ikke komme op over. Det at der overhoved ikke var ryddet hjalp heller ikke, men så er det jo dejligt at komme hjem til en varm brænde ovn og æbleskiver! Mums!!!
På billederne er min have som er godt sneet til og mine flettede stjerner som jeg også skrev om i forgårs.
Ha det hyggeligt!
Freja

     

4 kommentarer:

  1. Vi har også masser af sne, men vist ikke så meget som jer!! Hvor er de flotte de julestjerner, dem har jeg aldrig kunnet finde ud af at flette, måske du giver et kursus engang? ;-) Hils familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan jeg give dig et kursus og jeg hilser familien:)

      Slet
  2. Superfine stjerner! Og hyggeligt med masser af sne, når man altså ikke lige skal ud i det! ;) Her hvor jeg bor, er vi sluppet helt for snestorm; det er kun blevet til "almindeligt" snevejr, så det har været lidt syret at høre og læse om alt det kaos, der har været andre steder i landet! :)

    SvarSlet