12/24/2012

24 dec. Merry Christmas Everyone





Hej
Nu er det jul, Jaaa. Uhhhh hvor har jeg glædet mig. Tænk at tiden er gået så hurtigt. Jeg var syg i går, men er så heldig at jeg er rask i dag, Jaaa. Det er vildt hvor mange der er syge for tiden det er rigtig synd for dem. Håber at mange vil få en god júl selvom de er syge.
Jeg skal holde jul med min fars familie. Hos min farmor det er altid så hyggeligt.
De to billeder i dag er nogle ret søde nogle kan ret godt lide farverne.
SÅ GOD JUL!!!!!!!!
Hilsen Freja
- Hvor skal i holde jul




2 kommentarer:

  1. GOD JUL Freja til dig og hele din familie! Vi holder jul hjemme, Selma har influenza, så det er godt vi skulle være hjemme. God bedring til dig, og nyd JULEN :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde og god bedring til Selma:)

      Slet