12/21/2012

21. dec Jul i København!







IIIIhh i dag har jeg været inde i københavn for at lave den årlige "Mormor-tur" med min mor. Mormor turen går ud på at shoppe og på La Glace(La Glace er et konditori) . Det hedder "Mormor-tur" fordi min Mormor og min mor tit gik på La Glace da min mor var lille.
Der var virkelig mange mennesker inde i på strøget, men der er også så smukt. Der hænger lyskæder overalt og der er pyntet op i alle vinduer.
Jeg ville have taget nogle billeder, men havde glemt SD kortet til mit Kamera. Det er typisk mig, haha.
Jeg fik dog taget et med min mobil.
Det ene af de to andre billeder blev taget da jeg lavede mit projekt i tirsdags (Her er et link til det, Link).
Det andet er fra en buket inde i køkkenet syntes bare at den var så flot!
Håber i også har haft en hyggelig dag!
Hilsen Freja

PS. Kagen var vildt god!! Det Kan virkelig anbefales at gå på La Glace!

1 kommentar:

  1. Mums, mine tænder løber i vand! Har aldrig været på La Glace, men Mie var der engang og siger også, kagerne er mega gode!! :-)

    SvarSlet