12/05/2012

5. dec En dejlig sne-fuld dag!






Hey håber i har en god dag, sikke et vejr, det er jo helt vildt sneen falder jo bare ned heletiden. Det er jo super hyggeligt, men håber da ikke, at der komme til at falde for meget.Vi må nyde det alligevel for det er da ikke hver jul at vi får sne! I dag har jeg tre billeder, fordi (haha det havde jeg ikke tænkt på)  jeg syntes bare i skulle have det i dag. Sangen i dag er en der får en i godt humør(dinelingelinge din don ding).
Smid en kommentar hvis i har lyst!
Varme knus Freja






5 kommentarer:

  1. hvor fint og stemningsfuldt Freja - tak for julestemningen! :-)

    SvarSlet
  2. Skønne, dejlige billeder! Ærgrer mig over, at jeg ikke har lyd på min pc, for jeg tror, at Ronettes lige er noget for mig.. ska' vist snart ha' gjort noget ved det! (Lyden, altså) ;)

    SvarSlet
  3. En super sjov/god ide :)
    og det er nogle rigtig flotte billeder.

    SvarSlet
  4. LOL til julenissen, hvor er han sød :-)
    Og suk... hvor savner jeg altså den danske julesne - det får jo virkelig én i julestemning!
    Dine billeder er som altid SÅ smukke Freja.
    Kh fra Grækenland

    SvarSlet