11/28/2012

The beautiful moments of everyday life!


















Hey everybody i'm just gonna say one thing. You can translate the blog to your language up in the corner to the left. 


Hej her er et par billeder fra de sidste dage. Dagligdagen er fyldt med smukke ting, det er bare om at opdage dem. Håber i har det dejligt og glæder mig super meget til jul, det bliver så hyggeligt. Jeg har også fået startet Instagram op igen har ikke brugt min profil hele sommeren, men nu er jeg startet igen. I kan se mit galleri oppe i fanerne ved siden af Startsiden, hjemmesiderne og ris og ros.  Håber i har det godt og i kunne lide mine billeder:)

Smid en kommentar nedeunder hvis i har noget på hjertet. 
Knuuss Freja 

8 kommentarer:

  1. Du har så evig ret. Vi vælger selv hvordan vi vil tage dagens oplevelser og livets tilsnigelser ind. Det handler om at sætte sig for at se det smukke og se det gode.

    ILYG

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan skulle man tænke hverdag :-)

      Slet
  2. Jeg synes de billeder du tager vækker tanker og så er de bare dejlige at se på! :-)


    - amazinglaugh.blogspot.dk (ta et kig forbi min blog, tak<3)

    SvarSlet
  3. Hej Hoy!
    Det ser fint ud med den nye baggrund på bloggen; er glad for, at du tog min velmente kritik positivt! Fik mig et sundt grin, da jeg så dit øje-billede, tak for det! Og nu sidder jeg så i øvrigt og har lyst til pandekager (men sjovt nok ikke så meget til rosenkål, haha) ;)

    SvarSlet
  4. Super skøn blog.

    by-ans.blogspot.dk

    SvarSlet