1/15/2013

Moon attraction!

Her er nogle billeder jeg tog i dag:


Kom lidt til at tænke hvad vi skulle gøre uden månen? Den er en ret vigtig del af vores verden, og syntes vi skulle være taknemlige for at vi har en. Vi kunne fx. lave en måne-fest, haha det lyder måske underligt, men det kunne da være ret fedt! I think i got "Moon fever" haha ej, den er bare ret fantastisk!
Det andet billede, syntes jeg bare taler til mig, det er nogle super fede farvekombinationer. Jeg syntes bare det er ret lækkert at kigge på.
Håber i har haft en fantastik måne-dag, ej en god dag, haha.

Knus Freja 

1 kommentar:

  1. Jamen jeg kan helt tilslutte mig din fascination af månen, som jo også er den planet der hører til mit stjernetegn (krebsen) haha :-) Tænk at man aldrig ser bagsiden af månen - vi snakkede om herhjemme, om man kan se bagsiden fra Mars, som jo er på den anden side af månen..hmm, et mysterie.. det andet billede er også totalt lovely, elsker de nøgne grenes profil med de blå toner i baggrunden, - rigtig måne-stemning! På islandsk hedder Mandag jo Mánadagur (udtales maunadagur), og det betyder faktisk "månedag"! Så god Månedag på Mandag haha ;-)

    SvarSlet